miercuri, 30 octombrie 2013

Remediu natural ca sa scapam de matreata

Toată lumea urăşte mătreaţa şi încearcă să scape cat mai repede şi definitiv de ea, însă încercările sunt inutile, de cele mai multe ori. Tratamentele sau remediile găsite în comerţ nu sunt mereu cele mai bune, aşa că îţi voi recomanda ceva naturist. Urmează caţiva paşi simpli!
Instrucţiuni:

Primul pas este să ai la-ndemană 1/2 ceaşcă de oţet de cidru de mere.
Toarnă 250 ml de apă peste oţet.Ia un castron şi amestecă jumătatea de cană de oţet cu sfertul de litru de apă. Compoziţia obţinută devine tratamentul tău pentru mătreaţă. 
Ulterior, trebuie să faci ce faci de obicei, adică nimic special. Şamponează bine de tot părul, în două etape.
Tratamentul anti-mătreaţă, se foloseşte imediat după şamponare. Toarnă amestecul de oţet şi apă, direct pe părul cu spuma de la şampon şi clăteşte bine. Rămai aşa, fără să mai clăteşti ulterior cu apă.
Urmează acest tratament nu mai mult de 2 ori pe săptămană.

1 comentarii:

Un alt produs foarte bun anti-matreata si contra mancarimelor scalpului pe care eu l-am folosit este uleiul 100% pur din arbore de ceai(tea tree oil).
Dupa ce am incercat mai multe tratament anti-matreata fara rezultat, m-am hotarat sa merg la un doctor dermatolog.
Medicul mi-a dat ca tratament un sampon natural anti-matreata pe baza ulei 100% pur din arbore de ceai(tea tree oil) de la Thursday Plantation.
In foarte scurt timp matreata si mancarimea a disparut complet. Ma simt asa bine acuma ca scapat de matreata. Un alt lucru foarte care mi-a placut la sampon acesta natural este ca nu face spuma cum fac sampoanele chimice si ca are un miros incredibil de placut.

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...